۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴

دیدار جمعی از اعضای هیئت کشتی ساوجبلاغ با نماینده مردم غرب البرز

دیدار جمعی از اعضای هیئت کشتی ساوجبلاغ با نماینده مردم غرب البرز

ساوجبلاغ- جمعی از اعضای هیئت کشتی ساوجبلاغ با نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از اعضای هیئت کشتی شهرستان ساوجبلاغ به همراه قهرمان ساوجبلاغی، متین سالمی، مقام اول کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور با حضور در دفتر ارتباطات مردمی با علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

در این جلسه موضوعاتی همچون کمبود سالن‌های ورزشی، عدم پیشرفت فیزیکی خانه کشتی شهرستان ساوجبلاغ و حمایت از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی در سطوح کشوری و بین‌المللی مورد بحث و بررسی و پیگیری قرار گرفت.

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به دیدار هفته گذشته خود با وزیر ورزش و جوانان گفت: در این دیدار خواستار توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به رفع مشکلات و کمبود سرانه‌ها و زیرساخت‌های ورزشی حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ شدم.

وی بیان کرد: طرح مباحث مهم مربوط به حوزه ورزش و جوانان در محورهای مختلف، از کمبود سرانه‌های ورزشی و بلاتکلیفی برخی از پروژه‌های عمرانی در این حوزه مانند استادیوم، سالن‌های نیمه‌تمام و زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی و کمبود تجهیزاتی همچون تشک‌های حرفه‌ای ورزشی و مواردی از این دست در این دیدار مطرح شد.

کد خبر 6254581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha